Algemene voorwaarden Tapas La Qia

Algemene voorwaarden

1. Algemeen

Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle offertes en overeenkomsten met betrekking tot, verkoop en levering van goederen en het verrichten van diensten zoals onder andere het verzorgen van festiviteiten, recepties, diners exploitaties en dergelijke in de ruimste zin van het woord evenals het ter beschikking stellen van personeel, ruimten en materialen en dergelijke.

2. Betaling

Betalingen dienen 10 dagen na factuurdatum door Tapas La Qia te zijn ontvangen. Tapas La Qia mag de overeenkomst, voor zover nog niet uitgevoerd, ontbinden, zulks onverminderd haar recht op schadevergoeding.

3. Vergunningen

Indien voor uitvoering van de overeenkomst toestemming van een derde nodig is, draagt cliënt tijdig voor zijn rekening zorg voor de verkrijging van de toestemming. Deze laat hij schriftelijk aan Tapas La Qia blijken. Het niet verkrijgen van de vereiste toestemmingen komt geheel voor risico van cliënt

4. Annulering

Indien een cliënt een overeenkomst geheel of gedeeltelijk annuleert is zij, als schadevergoeding de volgende annuleringskosten in percentages van het voor het desbetreffende goederen of diensten van Tapas La Qia in een overeenkomst vermelde bedrag verschuldigd. Drie dagen voor en op de dage(en) van uitvoering 100% van totaalbedrag factuur. Veertien dagen tot 3 dagen voor de dag(en) van uitvoering 60% van totaalbedrag factuur. Meer dan 14 dagen voor de dag(en) van uitvoering 35% van totaalbedrag factuur vermeerderd met gemaakte kosten. Gehele of gedeeltelijke annulering van een overeenkomst door de cliënt dient schriftelijk aan Tapas La Qia te geschieden. Voor de vaststelling van de annuleringskosten wordt uitgegaan van de datum van ontvangst van dit schrijven door Tapas La Qia.

Wordt de overeenkomst geannuleerd door Tapas La Qia, zal deze een gelijke vergoeding verschuldigd zijn aan de klant.

5. Opgegeven aantallen

De uitvoering van de overeenkomst tussen cliënt en Tapas La Qia is gebaseerd op de door cliënt opgegeven aantallen. Indien de opgegeven aantallen door de cliënt 10 dagen voor uitvoering van de overeenkomst 10% lager liggen dan het volgens overeenkomst afgesproken (of geschat) aantal, heeft Tapas La Qia het recht om ofwel de uitvoering van de overeenkomst te annuleren of de afgesproken prijs aan te passen. Let op: het afvallen van aantallen binnen de 3 dagen voor uitvoering van de overeenkomst wordt niet in mindering gebracht.

6. Overmacht

In geval van overmacht heeft Tapas La Qia het recht, na kennisgeving aan de cliënt, haar verplichtingen tot uitvoering van de overeenkomst, voor zover niet uitgevoerd, geheel of gedeeltelijk te annuleren, zonder dat daartoe rechterlijke tussenkomst vereist zal zijn. Onder overmacht zal in ieder geval mede begrepen zijn: - Het geheel of gedeeltelijk uitvallen door welke oorzaak dan ook der installaties benodigd voor de uitvoering van een overeenkomst. - Stakingen. - Storingen in de aanvoer van door derden te leveren goederen, alsmede water en energieleveringen. - Brand of ongevallen. - Transportbelemmeringen. - Iedere storing in de geregelde productie.

7. Aansprakelijkheid

Tapas La Qia is uitsluitend aansprakelijk voor eventuele schade, voor zover deze direct is toe te rekenen aan Tapas La Qia terwijl een eventuele schadevergoeding gemaximeerd is tot 50% van de overeengekomen prijs en Tapas La Qia niet meer aansprakelijk zal worden gesteld voor gevolgschade.

8. Weigering cq. beëindiging van orders en/of opdrachten

Tapas La Qia behoudt zich het recht voor orders en/of opdrachten waarvan de inhoud in strijd is met enige wettelijke of ander van overheidswege gegeven bepaling, te weigeren of te beëindigen, ook indien de order en/ of opdracht reeds mocht zijn bevestigd dan wel met de uitvoering van de order en/ of opdracht mocht zijn begonnen. Tapas La Qia heeft ten allen tijde het recht orders en of opdrachten waarvan de inhoud naar haar oordeel in strijd is met de goede naam of met de belangen van Tapas La Qia te weigeren of de order en/ of opdracht, waarvan de uitvoering al was begonnen(onmiddellijk) te beëindigen, voor zover dit zich op een later tijdstip manifesteert. Tapas La Qia heeft het recht (in geval van toepasselijkheid van bovenstaande) op volledige vergoeding van reeds door de voorbereiding en uitvoering van de order en /of opdracht gemaakte kosten en is alsdan evenmin aansprakelijk voor schade voortvloeiende uit het niet uitvoeren(voortijdig) beëindigen van de order en/ of opdracht.

9. Geldigheid offerte

Prijsofferten zijn tot 30 (dertig) dagen na datum geldig en kunnen te allen tijde eenzijdig gewijzigd worden tot op het moment van aanvaarding door de klant. Prijzen worden steeds inclusief btw vermeld bij particulieren en exclusief btw vermeld bij B2B. Volgend op de aanvaarding door de klant zal Tapas La Qia de overeenkomst schriftelijk confirmeren. De overeenkomst kan enkel gewijzigd worden mits schriftelijke overeenkomst tussen de Tapas La Qia en de klant. Niettegenstaande voornoemd principe zal Tapas La Qia ten allen tijde de prijzen eenzijdig kunnen aanpassen in functie van substantiële wijziging van de grondstofprijzen of andere kosten met betrekking tot de uitvoering van de werken.

10. Klachten

Klachten inzake de conformiteit of de zichtbare gebreken betreffende de uitgevoerde werken en de geleverde materialen moeten schriftelijk gebeuren, binnen de acht dagen na de beëindiging der werkzaamheden resp. de levering der materialen.

11. Niet-betaling B2B

Bij niet‑betaling van de factuur binnen de gestelde termijn is vanaf de vervaldag van rechtswege zonder voorafgaande ingebrekestelling verwijlrente verschuldigd, gelijk aan de wettelijke intrest van 10,5 % (2023). Bovendien is een forfaitaire schadevergoeding verschuldigd van 10% op het totale factuurbedrag, met een minimumbedrag van 50 euro.

Bij niet‑betaling behoudt de aannemer zich het recht voor om verdere leveringen, prestaties en diensten stop te zetten.

12. Niet-betaling particulier

Bij gebreke aan betaling door de klant binnen de 14 kalenderdagen (+ drie werkdagen in geval van een ingebrekestelling die niet via elektronische weg verstuurd wordt) na verzending van de eerste ingebrekestelling is de klant ons van rechtswege en zonder ingebrekestelling een schadevergoeding verschuldigd ten bedrage van:

  1. € 20 als het verschuldigde saldo lager dan of gelijk aan € 150 is;
  2. € 30 vermeerderd met 10% van het verschuldigde bedrag op de schijf tussen € 150,01 en € 500 als het verschuldigde saldo tussen € 150,01 en € 500 is;
  3. € 65 vermeerderd met 5% van het verschuldigde bedrag op de schijf boven € 500 met een maximum van € 2.000 als het verschuldigde saldo hoger dan € 500 is.

Bij gebreke aan betaling door de klant binnen de 14 kalenderdagen (+ drie werkdagen in geval van een ingebrekestelling die niet via elektronische weg verstuurd wordt) na verzending van de eerste ingebrekestelling is de klant ons tevens van rechtswege en zonder ingebrekestelling een interest verschuldigd ten belope van de referentie-interestvoet vermeerderd met acht procentpunten bedoeld in artikel 5, lid 2 van de wet van 2 augustus 2002 betreffende de bestrijding van de betalingsachterstand bij handelstransacties. Deze interesten worden berekend op de nog te betalen som.

Indien wij gehouden zouden zijn bedragen te betalen aan de klant, geldt dezelfde regeling inzake schadevergoeding en interesten in het voordeel van de klant en lastens ons.

Bij substantiële overschrijding van de betalingstermijn behoudt Tapas La Qia zich het recht voor de overeenkomst eenzijdig te beëindigen onverminderd het recht op bijkomende schadevergoeding. Ingeval van substantiële overschrijding van de leverings-/ uitvoeringstermijn die te wijten is aan Tapas La Qia, behoudt de klant zich het recht voor de overeenkomst eenzijdig te beëindigen onverminderd het recht op bijkomende schadevergoeding.

Bij niet‑betaling behoudt de aannemer zich het recht voor om verdere leveringen, prestaties en diensten stop te zetten.

Verwerkingsregister van klantengegevens

Verwerkingsverantwoordelijke:  

Naam van het bedrijf                       Tapas La Qia BV

Adres                                              Cambeenbos Laan A33 2960 Brecht

Ondernemingsnummer                     0723526661

Telefoon                                         0485646009

e-mail                                             info@tapaslaqia.be

website                                           www.tapaslaqia.be

Contactgegevens van de zaakvoerder:

Naam                                             Elena Gomez

Adres                                             Cambeenbos Laan  2960 Brecht

Telefoon                                         0485646009

e-mail                                             info@tapaslaqia.be

Voor het opzetten van dit register hebben wij ons gebaseerd op de vereenvoudigde standaard voor de geautomatiseerde verwerking van persoonsgegevens met betrekking tot het beheer van klanten en prospects.

Het omvat in het bijzonder de verwerking van persoonsgegevens ten behoeve van klantenbeheer, klantenwerving, loyaliteitsacties, het opstellen van commerciële statistieken, de overdracht, verhuur of uitwisseling van klanten- en prospectbestanden, de organisatie van wedstrijden, loterijen of enige promotionele actie, het beheer van verzoeken om toegang, rectificatie- en oppositie rechten, het beheer van onbetaalde facturen en geschillen, en het beheer van de meningen van mensen over producten, diensten of inhoud.Voor het opzetten van dit register hebben wij ons gebaseerd op de vereenvoudigde standaard voor de geautomatiseerde verwerking van persoonsgegevens met betrekking tot het beheer van klanten en prospects.

Inhoudsopgave verwerkingsregister voor klantengegevens

  1. Verrichtingen op het gebied van klantbeheer
  2. Prospectiewerkzaamheden
  3. Bijwerken van prospectgegevens
  4. Beheer van onbetaalde schulden en geschillen
  5. Organisatie van wedstrijden, loterijen of andere promotionele acties
  6. Digitale diensten aan klanten
  7. Overdracht, verhuur of uitwisseling van klanten- en prospectgegevens
  8. Beheer van verzoeken tot toegang, tot rechtzetting en verzet

 

1. Verrichtingen op het gebied van klantbeheer

Nauwkeurige omschrijving van het doel:

  • Verrichtingen in verband met klantenbeheer betreffende: contracten, bestellingen, leveringen, facturen
  • Verrichtingen in verband met de boekhouding en met name het beheer van klantenrekeningen
  • Activiteiten met betrekking tot een loyaliteitsprogramma binnen één of meerdere juridische entiteiten, het opvolgen van klantenrelaties zoals het uitvoeren van tevredenheidsonderzoeken
  • Klachtenbeheer en klantenservice
  • Selectie van klanten voor het uitvoeren van studies, enquêtes en producttesten (tenzij de betrokken personen onder passende voorwaarden toestemming hebben gegeven)

Categorieën van personen die betrokken zijn bij de verwerking

  • De verwerkingsverantwoordelijke
  • Klanten
  • Prospecten
  • Derden

Categorieën verzamelde gegevens

  • Identiteit: aanspreektitel, achternaam, voornaam, adres, (vast en/of mobiel) telefoonnummer, faxnummer, e-mailadres, geboortedatum, interne verwerkingscode waarmee het bedrijf de klant kan identificeren
  • De gegevens betreffende het betaalmiddel: post- of bankafschrift, chequenummer, vervaldatum van de bankkaart, nummer van de bankkaart, visueel cryptogram
  • Transactiegegevens van aangekochte goederen of diensten zoals aankoopgegevens, transactienummer, abonnement.
  • Gezins-, economische en financiële situatie: huwelijksleven, aantal personen in het huishouden, aantal en leeftijd van de kind(eren), beroep, werkterrein, sociaal-professionele categorie, aanwezigheid van huisdieren
  • Gegevens met betrekking tot de follow-up van de commerciële relatie: documentatieaanvragen, testaanvragen, gekochte producten, aangekochte producten, diensten of abonnementen, hoeveelheid, bedrag, frequentie, leveringsadres, aankoop- en servicegeschiedenis, retourzending van producten, oorsprong van de verkoop (verkoper, vertegenwoordiger, partner, filiaal) of bestelling, correspondentie met de klant en klantenservice, uitwisselingen en opmerkingen van klanten en prospects, persoon (personen) die verantwoordelijk is (zijn) voor klantenrelaties,
  • Gegevens betreffende de betaling van facturen: betalingsvoorwaarden, verleende kortingen, kwitanties, saldo's en niet-betaalde bedragen, die niet leiden tot uitsluiting van een recht, dienst of contract.
  • Gegevens die nodig zijn voor het uitvoeren van loyaliteits-, prospectie-, studie-, enquête-, producttest- en promotieacties, waarbij de selectie van personen alleen kan voortvloeien uit de analyse van de vermelde gegevens
  • Gegevens over de organisatie en verwerking van wedstrijden, loterijen en alle promotieactiviteiten, zoals de datum van deelname, de reacties op de prijsvragen en de aard van de geboden prijzen
  • Gegevens over de bijdragen van personen die advies hebben uitgebracht over producten, diensten of inhoud, met inbegrip van hun pseudoniemen
  • Gegevens verzameld via erkende commerciële acties
  • Afbeeldingen

Bewaartermijnen

  • Vereiste tijd om de transactie te voltooien
  • 1 jaar
  • Laatste contact + 1 jaar
  • 13 maanden
  • Einde van commerciële relatie + 3 jaar
  • Einde van contract + 10 jaar

Categorieën ontvangers met toegang tot de gegevens

  • Verwerkingsverantwoordelijke
  • Individuen of organisaties die rechtstreeks in contact staan met de verwerkingsverantwoordelijke
  • Onderaannemers van de makelaar
  • Andere diensten of ondersteunende bedrijven van de verwerkingsverantwoordelijke
  • Andere particuliere ondernemingen
  • Betrokken persoon
  • Persoonlijke relaties van de geregistreerde persoon
  • Professionele raadgevers van de geregistreerde persoon
  • Werkgever of arbeidsverhoudingen van de geregistreerde persoon
  • Openbare diensten
  • Justitie en politie
  • Socialezekerheidsinstanties
  • Banken en verzekeringsondernemingen
  • Makelaars in persoonsgegevens of direct marketing

Methoden voor gegevensverzameling

  • Contactformulier
  • Bestelbon
  • Aankoopfactuur
  • Website
  • Mobiele app
  • Telefoon
  • Bezoek

Deze verwerking heeft geen betrekking op gevoelige gegevens.

Deze verwerking omvat geen gegevensoverdracht buiten Europa.

De standaard beveiligingsmaatregelen die in uw beveiligingsbeleid voor deze verwerking worden beschreven, worden toegepast.

2. Prospectiewerkzaamheden

Nauwkeurige omschrijving van het doel:

  • Het beheer van de technische prospectie (met name technische operaties zoals standaardisering, verrijking en deduplicatie)
  • De selectie van de personen die belast zijn met de uitvoering van loyaliteits-, prospectie-, enquête-, producttesten en promotieactiviteiten. Deze handelingen mogen niet leiden tot de opstelling van profielen die gevoelige gegevens kunnen onthullen (persoonlijke gezondheid, raciale of etnische herkomst, filosofische, politieke, vakbonds-, seksuele of godsdienstige opvattingen), tenzij de betrokkene daarvoor toestemming heeft verkregen onder de in artikel 6 vastgestelde voorwaarden.
  • Het uitvoeren van werkzaamheden rond sollicitaties

Categorieën personen waarop de verwerking betrekking heeft

  • De verwerkingsverantwoordelijke
  • Klanten
  • Prospecten
  • Derden

Categorieën verzamelde gegevens

  • Identiteit: aanspreektitel, achternaam, voornaam, adres, (vast en/of mobiel) telefoonnummer, faxnummer, e-mailadres, geboortedatum, interne verwerkingscode waarmee het bedrijf de klant kan identificeren
  • De gegevens betreffende het betaalmiddel: post- of bankafschrift, chequenummer, vervaldatum van de bankkaart, nummer van de bankkaart, visueel cryptogram
  • Transactiegegevens zoals transactienummer, aankoopgegevens, abonnement, van de gekochte goederen of diensten
  • Gezins-, economische en financiële situatie: huwelijksleven, aantal personen in het huishouden, aantal en leeftijd van de kind(eren), beroep, werkterrein, sociaal-professionele categorie, aanwezigheid van huisdieren
  • Gegevens met betrekking tot de follow-up van de commerciële relatie: documentatieaanvragen, testaanvragen, gekochte producten, aangekochte producten, diensten of abonnementen, hoeveelheid, bedrag, frequentie, leveringsadres, aankoop- en servicegeschiedenis, retourzending van producten, oorsprong van de verkoop (verkoper, vertegenwoordiger, partner, filiaal) of bestelling, correspondentie met de klant en klantenservice, uitwisselingen en opmerkingen van klanten en prospects, persoon (personen) die verantwoordelijk is (zijn) voor klantenrelaties
  • Gegevens betreffende de betaling van facturen: betalingsvoorwaarden, verleende kortingen, kwitanties, saldo's en niet-betaalde bedragen, die niet leiden tot uitsluiting van een recht, dienst of contract.
  • Gegevens die nodig zijn voor het uitvoeren van loyaliteits-, prospectie-, studie-, enquête-, producttest- en promotieacties, waarbij de selectie van personen alleen kan voortvloeien uit de analyse van de vermelde gegevens
  • Gegevens over de organisatie en verwerking van prijsvragen, loterijen en alle promotieactiviteiten, zoals de datum van deelname, de reacties op de prijsvragen en de aard van de geboden prijzen
  • Gegevens over de bijdragen van personen die advies hebben uitgebracht over producten, diensten of inhoud, met name hun pseudoniemen
  • Gegevens verzameld via erkende commerciële acties
  • Afbeeldingen

Bewaartermijnen

  • Vereiste tijd om de transactie te voltooien
  • 1 jaar
  • Laatste contact + 1 jaar
  • 13 maanden
  • Einde van commerciële relatie + 3 jaar
  • Einde van contract + 10 jaar

Categorieën ontvangers met toegang tot de gegevens

  • Verwerkingsverantwoordelijke
  • Banken en verzekeringsondernemingen
  • Makelaars in persoonsgegevens of direct marketing
  • Individuen of organisaties die rechtstreeks in contact staan met de verwerkingsverantwoordelijke
  • Onderaannemers van de verwerkingsverantwoordelijke
  • Andere diensten of ondersteunende bedrijven van de verwerkingsverantwoordelijke
  • Particuliere ondernemingen
  • Betrokken persoon
  • Persoonlijke relaties van de geregistreerde persoon
  • Professionele raadgevers van de geregistreerde persoon
  • Werkgever of arbeidsverhoudingen van de geregistreerde persoon
  • Openbare diensten
  • Justitie en politie
  • Socialezekerheidsinstanties
  • Overige (te verduidelijken)

Methoden voor gegevensverzameling

  • Contactformulier
  • Bestelbon
  • Aankoopfactuur
  • Website
  • Mobiele app
  • Telefoon
  • Bezoek

Deze verwerking heeft geen betrekking op gevoelige gegevens.

Deze verwerking omvat geen gegevensoverdracht buiten Europa.

De standaard beveiligingsmaatregelen die in uw beveiligingsbeleid voor deze verwerking worden beschreven, worden toegepast.

3. Bijwerken van prospectbestanden

 Nauwkeurige omschrijving van het doel

Categorieën personen waarop de verwerking betrekking heeft

  • De verwerkingsverantwoordelijke
  • Klanten
  • Prospecten
  • Derden

Categorieën verzamelde gegevens

  • Identiteit: aanspreektitel, achternaam, voornaam, adres, (vast en/of mobiel) telefoonnummer, faxnummer, e-mailadres, geboortedatum, interne verwerkingscode waarmee het bedrijf de klant kan identificeren
  • De gegevens betreffende het betaalmiddel: post- of bankafschrift, chequenummer, vervaldatum van de bankkaart, nummer van de bankkaart, visueel cryptogram
  • Gegevens met betrekking tot de transactie, zoals transactienummer, gegevens over aankoop, abonnement, goed of dienst waarop is ingeschreven
  • Gezinssituatie en economische en financiële situatie: huwelijksleven, aantal personen in het huishouden, aantal en leeftijd van het (de) kind(eren) thuis, beroep, activiteitengebied, sociaal-economische categorie, aanwezigheid van huisdieren
  • Gegevens met betrekking tot het toezicht op de commerciële relatie: documentatieaanvragen, testaanvragen, gekochte producten, aangekochte producten, diensten of abonnementen, hoeveelheid, bedrag, frequentie, leveringsadres, aankoop- en servicegeschiedenis, retourzending van producten, oorsprong van de verkoop (verkoper, vertegenwoordiger, partner, filiaal) of bestelling, correspondentie met de klant en klantenservice, uitwisselingen en opmerkingen van klanten en prospects, persoon (personen) die verantwoordelijk is (zijn) voor klantenrelaties,
  • Gegevens betreffende de betaling van facturen: betalingsvoorwaarden, verleende kortingen, kwitanties, saldo's en niet-betaalde bedragen, die niet leiden tot uitsluiting van een recht, dienst of contract.
  • Gegevens die nodig zijn voor het uitvoeren van loyaliteits-, prospectie-, studie-, enquête-, producttest- en promotieacties, waarbij de selectie van personen alleen kan voortvloeien uit de analyse van de vermelde gegevens
  • Gegevens betreffende de organisatie en verwerking van wedstrijden, loterijen en alle promotionele activiteiten zoals de datum van deelname, reacties op prijsvragen en de aard van de aangeboden prijzen
  • Gegevens over de bijdragen van personen die berichten plaatsen op producten, diensten of inhoud, met inbegrip van hun pseudoniemen
  • Gegevens verzameld via erkende commerciële acties
  • Afbeeldingen

 Bewaartermijnen

  • Vereiste tijd om de transactie te voltooien
  • 1 jaar
  • Laatste contact + 1 jaar
  • 13 maanden
  • Einde van commerciële relatie + 3 jaar
  • Einde van contract + 10 jaar

Categorieën ontvangers met toegang tot de gegevens

  • Verwerkingsverantwoordelijke
  • Individuen of organisaties die rechtstreeks in contact staan met de verwerkingsverantwoordelijke
  • Onderaannemers van de verwerkingsverantwoordelijke
  • Andere diensten of ondersteunende bedrijven van de verwerkingsverantwoordelijke
  • Andere particuliere ondernemingen
  • Betrokken persoon
  • Persoonlijke relaties van de geregistreerde persoon
  • Professionele raadgevers van de geregistreerde persoon
  • Werkgever of arbeidsverhoudingen van de geregistreerde persoon
  • Openbare diensten
  • Justitie en politie
  • Socialezekerheidsinstanties
  • Banken en verzekeringsondernemingen
  • Makelaars in persoonsgegevens of direct marketing

Methoden voor gegevensverzameling

  • Contactformulier
  • Bestelbon
  • Aankoopfactuur
  • Website
  • Mobiele app
  • Telefoon
  • Bezoek

Deze verwerking heeft geen betrekking op gevoelige gegevens.

Deze verwerking omvat geen gegevensoverdracht buiten Europa.

De standaard beveiligingsmaatregelen die in uw beveiligingsbeleid voor deze verwerking worden beschreven, worden toegepast.

4. Beheer van onbetaalde schulden en geschillen

Nauwkeurige omschrijving van het doel

Categorieën personen waarop de verwerking betrekking heeft

  • Verwerkingsverantwoordelijke
  • Klanten
  • Prospecten
  • Derden

Categorieën verzamelde gegevens

  • Identiteit: titel, achternaam, voornaam, adres, telefoonnummer (vast en/of mobiel), faxnummer, e-mailadres, geboortedatum, interne verwerkingscode aan de hand waarvan de cliënt kan worden geïdentificeerd
  • De gegevens betreffende het betaalmiddel: post- of bankafschrift, chequenummer, vervaldatum van de bankkaart, nummer van de bankkaart, visueel cryptogram
  • Gegevens met betrekking tot de transactie, zoals transactienummer, gegevens over aankoop, abonnement, goed of dienst waarop is ingeschreven
  • Gezins-, economische en financiële situatie: aantal personen in het huishouden, aantal en leeftijd van het (de) kind(eren) thuis, beroep, activiteitengebied, sociaal-economische categorie, aanwezigheid van huisdieren
  • Gegevens over de follow-up van de commerciële relatie: documentatieaanvragen, testaanvragen, gekochte producten, aangekochte producten, diensten of abonnementen, hoeveelheid, bedrag, frequentie, leveringsadres, aankoop- en servicegeschiedenis, retourzending van producten, oorsprong van de verkoop (verkoper, vertegenwoordiger, partner, filiaal) of bestelling, correspondentie met de klant en klantenservice, uitwisselingen en opmerkingen van klanten en prospects, persoon (personen) die verantwoordelijk is (zijn) voor klantenrelaties,
  • Gegevens betreffende de betaling van facturen: betalingsvoorwaarden, verleende kortingen, kwitanties, saldo's en niet-betaalde bedragen, die niet leiden tot uitsluiting van een recht, dienst of contract.
  • Gegevens die nodig zijn voor het uitvoeren van loyaliteits-, prospectie-, studie-, enquête-, producttest- en promotieacties, waarbij de selectie van personen alleen kan voortvloeien uit de analyse van de vermelde gegevens
  • Gegevens betreffende de organisatie en verwerking van wedstrijden, loterijen en alle promotionele activiteiten zoals de datum van deelname, reacties op prijsvragen en de aard van de aangeboden prijzen
  • Gegevens over de bijdragen van personen die berichten plaatsen op producten, diensten of inhoud, met inbegrip van hun pseudoniemen
  • Gegevens die in het kader van toegestane commerciële acties zijn verzameld
  • Afbeeldingen
  • Andere, namelijk ……………………

 Bewaartermijnen

  • Vereiste tijd om de transactie te voltooien
  • 1 jaar
  • Laatste contact + 1 jaar
  • 13 maanden
  • Einde van commerciële relatie + 3 jaar
  • Einde van contract + 10 jaar

Categorieën ontvangers met toegang tot de gegevens

  • Verwerkingsverantwoordelijke
  • Banken en verzekeringsondernemingen
  • Makelaars in persoonsgegevens of direct marketing
  • Individuen of organisaties die rechtstreeks in contact staan met de verwerkingsverantwoordelijke
  • Andere particuliere ondernemingen
  • Personen of organisaties die in direct contact staan met de verwerkingsverantwoordelijke
  • Onderaannemers van de verwerkingsverantwoordelijke
  • Andere diensten of ondersteunende bedrijven van de verwerkingsverantwoordelijke
  • Andere particuliere ondernemingen
  • Betrokken persoon
  • Persoonlijke relaties van de geregistreerde persoon
  • Professionele raadgevers van de geregistreerde persoon
  • Werkgever of arbeidsverhoudingen van de geregistreerde
  • Openbare diensten
  • Justitie en politie
  • Socialezekerheidsinstanties

Methoden voor gegevensverzameling

  • Contactformulier
  • Bestelbon
  • Aankoopfactuur
  • Website
  • Mobiele app
  • Telefoon
  • Bezoek

Deze verwerking heeft geen betrekking op gevoelige gegevens.

Deze verwerking omvat geen gegevensoverdracht buiten Europa.

De standaard beveiligingsmaatregelen die in uw beveiligingsbeleid voor deze verwerking worden beschreven, worden toegepast.

5. Organisatie van wedstrijden, loterijen of andere promotionele acties

Nauwkeuriger beschrijving van het doel

Categorieën personen waarop de verwerking betrekking heeft

  • Verwerkingsverantwoordelijke
  • Klanten
  • Prospecten
  • Derden
  • Andere, namelijk …………………….

Categorieën verzamelde gegevens

  • Identiteit: aanspreektitel, achternaam, voornaam, adres, (vast en/of mobiel) telefoonnummer, faxnummer, e-mailadres, geboortedatum, interne verwerkingscode waarmee het bedrijf de klant kan identificeren
  • De gegevens betreffende het betaalmiddel: post- of bankafschrift, chequenummer, vervaldatum van de bankkaart, nummer van de bankkaart, visueel cryptogram
  • Transactiegegevens van aangekochte goederen of diensten zoals aankoopgegevens, transactienummer, abonnement
  • Gezins-, economische en financiële situatie: huwelijksleven, aantal personen in het huishouden, aantal en leeftijd van de kind(eren), beroep, werkterrein, sociaal-professionele categorie, aanwezigheid van huisdieren
  • Gegevens over de follow-up van de commerciële relatie, enz: documentatieaanvragen, testaanvragen, gekochte producten, aangekochte producten, diensten of abonnementen, hoeveelheid, bedrag, frequentie, leveringsadres, aankoop- en servicegeschiedenis, retourzending van producten, oorsprong van de verkoop (verkoper, vertegenwoordiger, partner, filiaal) of bestelling, correspondentie met de klant en klantenservice, uitwisselingen en opmerkingen van klanten en prospects, persoon (personen) die verantwoordelijk is (zijn) voor klantenrelaties
  • Gegevens betreffende de betaling van facturen: betalingsvoorwaarden, verleende kortingen, kwitanties, saldo's en niet-betaalde bedragen, die niet leiden tot uitsluiting van een recht, dienst of contract.
  • Gegevens die nodig zijn voor het uitvoeren van loyaliteits-, prospectie-, studie-, enquête-, producttest- en promotieacties, waarbij de selectie van personen alleen kan voortvloeien uit de analyse van de vermelde gegevens
  • Gegevens over de organisatie en verwerking van wedstrijden, loterijen en alle promotieactiviteiten, zoals de datum van deelname, de reacties op de prijsvragen en de aard van de geboden prijzen
  • Gegevens over de bijdragen van personen die advies hebben uitgebracht over producten, diensten of inhoud, met name hun pseudoniemen
  • Gegevens die in het kader van toegestane commerciële acties zijn verzameld
  • Afbeeldingen

Bewaartermijnen

  • Vereiste tijd om de transactie te voltooien
  • 1 jaar
  • Laatste contact + 1 jaar
  • 13 maanden
  • Einde van commerciële relatie + 3 jaar
  • Einde van contract + 10 jaar

Categorieën van bestemmelingen die toegang tot de gegevens hebben

  • Verwerkingsverantwoordelijke
  • Personen of organisaties die in direct contact staan met de verwerkingsverantwoordelijke
  • Onderaannemers van de verwerkingsverantwoordelijke
  • Andere diensten of ondersteunende bedrijven van de verwerkingsverantwoordelijke
  • Andere particuliere ondernemingen
  • Betrokken persoon
  • Persoonlijke relaties van de geregistreerde persoon
  • Professionele raadgevers van de geregistreerde persoon
  • Werkgever of arbeidsverhoudingen van de geregistreerde persoon
  • Openbare diensten
  • Justitie en politie
  • Socialezekerheidsinstanties
  • Banken en verzekeringsondernemingen
  • Makelaars in persoonsgegevens of direct marketing

Methoden voor gegevensverzameling

  • Contactformulier
  • Bestelbon
  • Aankoopfactuur
  • Website
  • Mobiele app
  • Telefoon
  • Bezoek

Deze verwerking heeft geen betrekking op gevoelige gegevens.

Deze verwerking omvat geen gegevensoverdracht buiten Europa.

De standaard beveiligingsmaatregelen die in uw beveiligingsbeleid voor deze verwerking worden beschreven, worden toegepast.

6. Digitale diensten aan klanten

Nauwkeuriger beschrijving van het doel

Het aanbieden van digitale klantendiensten zoals mobiele toepassingen, extranet voor klanten of digitale communicatiediensten.

Categorieën personen waarop de verwerking betrekking heeft

  • Verwerkingsverantwoordelijke
  • Klanten
  • Prospecten
  • Derden

Categorieën verzamelde gegevens

  • Identiteit: titel, achternaam, voornaam, adres, telefoonnummer (vast en/of mobiel), faxnummer, e-mailadres, geboortedatum, interne verwerkingscode aan de hand waarvan de cliënt kan worden geïdentificeerd
  • De gegevens betreffende het betaalmiddel: post- of bankafschrift, chequenummer, vervaldatum van de bankkaart, nummer van de bankkaart, visueel cryptogram
  • Transactiegegevens van aangekochte goederen of diensten zoals aankoopgegevens, transactienummer, abonnement
  • Gezins-, economische en financiële situatie: huwelijksleven, aantal personen in het huishouden, aantal en leeftijd van de kind(eren), beroep, werkterrein, sociaal-professionele categorie, aanwezigheid van huisdieren
  • Gegevens over de follow-up van de commerciële relatie, enz: documentatieaanvragen, testaanvragen, gekochte producten, aangekochte producten, diensten of abonnementen, hoeveelheid, bedrag, frequentie, leveringsadres, aankoop- en servicegeschiedenis, retourzending van producten, oorsprong van de verkoop (verkoper, vertegenwoordiger, partner, filiaal) of bestelling, correspondentie met de klant en klantenservice, uitwisselingen en opmerkingen van klanten en prospects, persoon (personen) die verantwoordelijk is (zijn) voor klantenrelaties
  • Gegevens betreffende de betaling van facturen: betalingsvoorwaarden, verleende kortingen, kwitanties, saldo's en niet-betaalde bedragen, die niet leiden tot uitsluiting van een recht, dienst of contract.
  • Gegevens die nodig zijn voor het uitvoeren van loyaliteits-, prospectie-, studie-, enquête-, producttest- en promotieacties, waarbij de selectie van personen alleen kan voortvloeien uit de analyse van de vermelde gegevens
  • Gegevens over de organisatie en verwerking van prijsvragen, loterijen en alle promotieactiviteiten, zoals de datum van deelname, de reacties op de prijsvragen en de aard van de geboden prijzen
  • Gegevens over de bijdragen van personen die advies hebben uitgebracht over producten, diensten of inhoud, met inbegrip van hun pseudoniemen
  • Gegevens die in het kader van toegestane commerciële acties zijn verzameld
  • Afbeeldingen
  • Andere, namelijk …………………….

Bewaartermijnen

  • Vereiste tijd om de transactie te voltooien
  • 1 jaar
  • Laatste contact + 1 jaar
  • 13 maanden
  • Einde van commerciële relatie + 3 jaar
  • Einde van contract + 10 jaar

Categorieën ontvangers met toegang tot de gegevens

  • Verwerkingsverantwoordelijke
  • Personen of organisaties die in direct contact staan met de verantwoordelijke
  • Onderaannemers van de verwerkingsverantwoordelijke
  • Andere diensten of ondersteunende bedrijven van de verwerkingsverantwoordelijke
  • Andere particuliere ondernemingen
  • Betrokken persoon
  • Persoonlijke relaties van de geregistreerde persoon
  • Professionele raadgevers van de geregistreerde persoon
  • Werkgever of arbeidsverhoudingen van de geregistreerde persoon
  • Openbare diensten
  • Justitie en politie
  • Socialezekerheidsinstanties
  • Banken en verzekeringsondernemingen
  • Makelaars in persoonsgegevens of direct marketing

Methoden voor gegevensverzameling

  • Contactformulier
  • Bestelbon
  • Aankoopfactuur
  • Website
  • Mobiele app
  • Telefoon
  • Bezoek

Deze verwerking heeft geen betrekking op gevoelige gegevens.

Deze verwerking omvat geen gegevensoverdracht buiten Europa.

De standaard beveiligingsmaatregelen die in uw beveiligingsbeleid voor deze verwerking worden beschreven, worden toegepast.

7. Overdracht, verhuur of uitwisseling van klanten-en prospectbestanden

Nauwkeuriger beschrijving van het doel

Verstrekking van persoonlijke klantgegevens in het kader van commerciële partnerschappen met derden.

Categorieën personen waarop de verwerking betrekking heeft

  • Verwerkingsverantwoordelijke
  • Klanten
  • Prospecten
  • Derden

Categorieën verzamelde gegevens

  • Identiteit: aanspreektitel, achternaam, voornaam, adres, (vast en/of mobiel) telefoonnummer, faxnummer, e-mailadres, geboortedatum, interne verwerkingscode waarmee het bedrijf de klant kan identificeren
  • De gegevens betreffende het betaalmiddel: post- of bankafschrift, chequenummer, vervaldatum van de bankkaart, nummer van de bankkaart, visueel cryptogram
  • Gegevens met betrekking tot de transactie, zoals transactienummer, gegevens over aankoop, abonnement, goed of dienst waarop is ingeschreven
  • Gezins-, economische en financiële situatie: huwelijksleven, aantal personen in het huishouden, aantal en leeftijd van de kind(eren), beroep, werkterrein, sociaal-professionele categorie, aanwezigheid van huisdieren
  • Gegevens over de follow-up van de commerciële relatie: documentatieaanvragen, testaanvragen, gekochte producten, aangekochte producten, diensten of abonnementen, hoeveelheid, bedrag, frequentie, leveringsadres, aankoop- en servicegeschiedenis, retourzending van producten, oorsprong van de verkoop (verkoper, vertegenwoordiger, partner, filiaal) of bestelling, correspondentie met de klant en klantenservice, uitwisselingen en opmerkingen van klanten en prospects, persoon (personen) die verantwoordelijk is (zijn) voor klantenrelaties
  • Gegevens betreffende de betaling van facturen: betalingsvoorwaarden, verleende kortingen, kwitanties, saldo's en niet-betaalde bedragen, die niet leiden tot uitsluiting van een recht, dienst of contract.
  • Gegevens die nodig zijn voor het uitvoeren van loyaliteits-, prospectie-, studie-, enquête-, producttest- en promotieacties, waarbij de selectie van personen alleen kan voortvloeien uit de analyse van de vermelde gegevens
  • Gegevens betreffende de organisatie en verwerking van wedstrijden, loterijen en alle promotionele activiteiten zoals de datum van deelname, reacties op prijsvragen en de aard van de aangeboden prijzen
  • Gegevens over de bijdragen van personen die berichten plaatsen op producten, diensten of inhoud, met inbegrip van hun pseudoniemen
  • Gegevens verzameld via erkende commerciële acties
  • Afbeeldingen

Bewaartermijnen

  • Vereiste tijd om de transactie te voltooien
  • 1 jaar
  • Laatste contact + 1 jaar
  • 13 maanden
  • Einde van commerciële relatie + 3 jaar
  • Einde van contract + 10 jaar

Categorieën ontvangers met toegang tot de gegevens

  • Verwerkingsverantwoordelijke
  • Personen of organisaties die in direct contact staan met de verantwoordelijke
  • Onderaannemers van de verwerkingsverantwoordelijke
  • Andere diensten of ondersteunende bedrijven van de verwerkingsverantwoordelijke
  • Andere particuliere ondernemingen
  • Betrokken persoon
  • Persoonlijke relaties van de geregistreerde persoon
  • Professionele raadgevers van de geregistreerde persoon
  • Werkgever of arbeidsverhoudingen van de geregistreerde persoon
  • Openbare diensten
  • Justitie en politie
  • Socialezekerheidsinstanties
  • Banken en verzekeringsondernemingen
  • Makelaars in persoonsgegevens of direct marketing

Methoden voor gegevensverzameling

  • Contactformulier
  • Bestelbon
  • Aankoopfactuur
  • Website
  • Mobiele app
  • Telefoon
  • Bezoek

Deze verwerking heeft geen betrekking op gevoelige gegevens.

Deze verwerking omvat geen gegevensoverdracht buiten Europa.

De standaard beveiligingsmaatregelen die in uw beveiligingsbeleid voor deze verwerking worden beschreven, worden toegepast.

 8. Beheer van verzoeken tot toegang, tot rechtzetting en verzet

Nauwkeurige omschrijving van het doel

Categorieën personen waarop de verwerking betrekking heeft

  • Verwerkingsverantwoordelijke
  • Klanten
  • Prospecten
  • Derden
  • Andere, namelijk …………………….:

Categorieën verzamelde gegevens

  • Identiteit: aanspreektitel, achternaam, voornaam, adres, (vast en/of mobiel) telefoonnummer, faxnummer, e-mailadres, geboortedatum, interne verwerkingscode waarmee het bedrijf de klant kan identificeren
  • De gegevens betreffende het betaalmiddel: post- of bankafschrift, chequenummer, vervaldatum van de bankkaart, nummer van de bankkaart, visueel cryptogram
  • Gegevens met betrekking tot de transactie, zoals transactienummer, gegevens over aankoop, abonnement, goed of dienst waarop is ingeschreven
  • Gezins-, economische en financiële situatie: huwelijksleven, aantal personen in het huishouden, aantal en leeftijd van de kind(eren), beroep, werkterrein, sociaal-professionele categorie, aanwezigheid van huisdieren
  • Gegevens over de follow-up van de commerciële relatie, enz: documentatieaanvragen, testaanvragen, gekochte producten, aangekochte producten, diensten of abonnementen, hoeveelheid, bedrag, frequentie, leveringsadres, aankoop- en servicegeschiedenis, retourzending van producten, oorsprong van de verkoop (verkoper, vertegenwoordiger, partner, filiaal) of bestelling, correspondentie met de klant en klantenservice, uitwisselingen en opmerkingen van klanten en prospects, persoon (personen) die verantwoordelijk is (zijn) voor klantenrelaties
  • Gegevens betreffende de betaling van facturen: betalingsvoorwaarden, verleende kortingen, kwitanties, saldo's en niet-betaalde bedragen, die niet leiden tot uitsluiting van een recht, dienst of contract.
  • Gegevens die nodig zijn voor het uitvoeren van loyaliteits-, prospectie-, studie-, enquête-, producttest- en promotieacties, waarbij de selectie van personen alleen kan voortvloeien uit de analyse van de vermelde gegevens
  • Gegevens over de organisatie en verwerking van prijsvragen, loterijen en alle promotieactiviteiten, zoals de datum van deelname, de reacties op de prijsvragen en de aard van de geboden prijzen
  • Gegevens over de bijdragen van personen die berichten plaatsen op producten, diensten of inhoud, met inbegrip van hun pseudoniemen
  • Gegeven verzameld via erkende commerciële acties
  • Afbeeldingen

 Bewaartermijnen

  • Vereiste tijd om de transactie te voltooien
  • 1 jaar
  • Laatste contact + 1 jaar
  • 13 maanden
  • Einde van commerciële relatie + 3 jaar
  • Einde van contract + 10 jaar
  • Andere, namelijk …………………….:

Categorieën ontvangers met toegang tot de gegevens

  • Verwerkingsverantwoordelijke
  • Personen of organisaties die in direct contact staan met de manager
  • Onderaannemers van de verwerkingsverantwoordelijke
  • Andere diensten of ondersteunende bedrijven van de verwerkingsverantwoordelijke
  • Andere particuliere ondernemingen
  • Betrokken persoon
  • Persoonlijke relaties van de geregistreerde persoon
  • Professionele raadgevers van de geregistreerde persoon
  • Werkgever of arbeidsverhouding van de geregistreerde persoon
  • Openbare diensten
  • Justitie en politie
  • Socialezekerheidsinstanties
  • Banken en verzekeringsondernemingen
  • Makelaars in persoonsgegevens of direct marketing

Methoden voor gegevensverzameling

  • Contactformulier
  • Bestelbon
  • Aankoopfactuur
  • Website
  • Mobiele app
  • Telefoon
  • Bezoek

Deze verwerking heeft geen betrekking op gevoelige gegevens.

Deze verwerking omvat geen gegevensoverdracht buiten Europa.

De standaard beveiligingsmaatregelen die in uw beveiligingsbeleid voor deze verwerking worden beschreven, worden toegepast.